Sekretarz Gminy
Barbara Wiśniewska
Aleksandrów 380
23-408 Aleksandrów
(84)687-50-02 wew.34
fax.:(84)687-50-02
e-mail: barbara.wisniewska@ealeksandrow.pl
Obowiązki:
- Kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego
- Opracowanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu.
- Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta.
- Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania pracy w Urzędzie.
- Prowadzenie spraw kadrowych zatrudnionych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych.
- Opracowanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy.
- Prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz organizowanie załatwiania spraw obywateli, skarg i wniosków.
- Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej.
- Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników.
- Prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy.
- Prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci oraz likwidacja pieczęci zużytych.
- Ewidencjonowanie kontroli zewnętrznych, przechowywanie protokołów i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne.
- Prowadzenie rejestru udostępniania informacji publicznej.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (testamenty).
- Obsługa kancelaryjno – biurowa i merytoryczna Rady Gminy i jej Komisji.
- Prowadzenie rejestru składanych na piśmie interpelacji i zapytań radnych.
- Organizowanie biblioteki Urzędu.
- Prowadzenie spraw w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej.
- Prowadzenie rejestru umów w zakresie realizacji zadań gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych i mieszkalnych.
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk odbywanych przez studentów.
- Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych oraz prowadzenie w tym zakresie wymaganej dokumentacji.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem osób na staż finansowany ze środków powiatowego urzędu pracy.
- Sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie realizacji zadań placówek oświatowych.
- Analizowanie arkuszy organizacyjnych szkół przed zatwierdzeniem przez Wójta.
- Współpraca z kuratorium oświaty i dyrektorami miejscowych placówek oświatowych.
- Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem konkursowym na dyrektorów szkół oraz awansem zawodowym nauczycieli.
- Zapewnienie ogłaszania aktów prawa miejscowego.
- Dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu na poszczególne stanowiska pracy.
- Prowadzenie dokumentacji naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
- Prowadzenie dokumentacji okresowych ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
- Organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym.
- Prowadzenie księgi rejestrowej instytucji kultury.
- Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych do szkół.
- Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Wójta.
- Opiniowanie rozkładów jazdy przewozów pasażerskich na terenie Gminy.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | |
Data publikacji: | |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: |